Grönan imorn, tror ja §

Japp, imorn ska jag till grönan!
Men emma, rebecca, amanda och anna.
Emelieh lk kunde inte för hon är sjuk :'(
Men det ska typ vara fett mycket folk men på fredag ska det åska
och jag är hellre där om det är mycket folk.
Men iaf efter skolan så gick jag och amanda till simon men han
släppte inte in oss så vi gick hem till anden :)
Haha men nu är jag hemma och ska fixa en macka tror ja ..
pusspuss !

Ojuste jag blev veckans blogg hos julia!
ni hittar henne och hennes underbara blogg på 
http://juliauu.blogg.se , älskar dig med §

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi ska inte åka imorn ? rebecca sa att vi skulle åka på fredag , och att det åskar ? va dumt, vi har ju fan pratat om det här as länge . jag får inte åka imorn för papi , jag är inte sjuk . / emelie

2009-05-20 @ 17:28:11
Postat av: Anonym

nej vi ska ditt imorn!! <3

2009-05-20 @ 20:48:01

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0