frågor.

skolan;
går du i skolan? -  Aa
har du skolkat? - mm ..
har du vart i skolan idag? - nej , "skönt"

Annat;
hur mår du just nu? - trött
har du mer än 2  bh:ar/toppar? - japp
har du piercat dej? -  nej men vill pierca naveln
i så fall, vart? -

mobil;
vem ringde du senast? -  pappa
vem ringde dej senast? -  amanda
vem smsa dej senast? -  acke
vem smsa du till senast? -  acke

Övrigt;
Är du hungrig just nu? - Nej
Vad åt du senast? - middag, tacos
Vad är klockan nu? - 21.44
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? - playahead & blogg.se
Gillar du punk-stilen? - neeej ..
Har du sminkat dig idag? -jaaa
I så fall, vad för smink? -  fondation och mascara
Vad har du på dig för trosor just nu ? - björn borg
Hur ser dem ut? -  rosa
Vad har du för bh/topp på dig just nu? - enkel hm
Hur ser den ut? - grå

Sport
;
Går du i någon sport? - nej
I så fall, vilken/vilka? - -
Trivs du med den sporten? -  -
Tycker du att den sporten är rolig? -  -
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? -  -
Hur länge har du hållit på med den sporten? - -

Musik;
Lyssnar du på musik just nu? -  aa
I så fall, vilken låt för tillfället? -  fallow me
Vad gillar du för musik? -  kan nog lyssna på allt

Kläder;
Har du fler än 4 linnen? - mhm
Har du fler än 3 jeans? - aah
Har du fler än 5 tröjor? - haha aa
Har du ReStErÖdS-trosor? - har jag vad?
Har du en vit bh/topp? -  a
Har du en svart bh/topp? - yeees
Var brukar du handla kläder? - olika , oftast gina t


Smink & Hår;
Använder du mascara? - Ja
Andväder du Wax? - nääj
Använder du kajal ? - nää
Använder du hårspray? -  oftast
Använder du volymspray? -  kan hända
Andänder du mousse? -  nääh
Använder du parfym? -  aha
Använder du ögonfransböjare? - oftast
Använder du täckstift? -  ibland om jag inte har puder
Använder du läppglans/läppstift? - nej
Andänder du brunkräm? - nästan alltid
Använder du rouge? -  nej
Noppar du ögonbrynen? - jaou
Uppsatt hår eller utsläppt? - utsläppt
Plattar/lockar du håret varje dag? -  plattar mina små lockar som jag hatar när jag är hos kompisar eftersom mamma inte vill att jag ska köpa in plattång :/

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0