Förlåt :$

Förlåt för att jag inte skrivit så mycket idag. Men jag har helt enkelt inte orkat!
Imorn ska jag vara med Rebecca för jag lovade henne i måndags :) Emelieh
ska typ också vara med. På fredag efter skolan ska jag med amanda till stallet
och sen ska vi hem till henne och äta och sen ska vi till gårn OCH SEN
SOVER JAG HOS HENNE! Fan vad kul det ska bli :D Hihi, och på lördag
ska jag nog med emelieh och kanske amanda till farsta och sen sover jag
kanske hos emelieh. För pappa ska till christina som fyller år och jag orkar inte följa med.
Men jag ska nog köpa något till henne i farsta och ge när jag träffar henne :)
Hihi för jag är så snäll :D
Men nu ska jag kolla på grey's anatomy.Om jag får byta kanal för fredrik.
puss !

remember this oldie ?

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0