Bruun!

Ja, jag har blivit lite brun! Hihi, nu är jag inte blekfis längre!

Mötte linnea vid bron mellan renlavsgången och lummergången.
Vi kan kalla bron för .. renmer bron .. eller nått sånt ;)
Vi cyklade till alby och väntade på josefin och emelieh som skulle komma
med bussen. När dom kom tog vi ett snabbt dopp sen var linnea tvungen att gå.
Men vi stannade och badade lite sen gick vi upp och spelade kort.
Men efter typ 20 minuter var josefin tvungen att gå så det var bara jag och
emelieh kvar. Vi låg och schtekte ! Haha, så nu är jag lite brunare.
Skönt att inte ha något puder idag, bara vattenfast mascara.
Tror inte jag ska ha så mycket puder imorn eftersom vi har ute idrott och sånt.
Bilder kommer sen!


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0