Äntligen hemma!

Jag har typ inte varit hemma på hela veckan .. :S Eller asså jag har ju sovit hemma och så på vardagarna men annars har jag inte vart hemma :/ Men i helgen har jag inte vart hemma någonting fören nu .. Och nu är inte ens någon hemma. Men skit i det nu. I helgen har jag haft skit kul! I fredags var jag på gårn och sen sov jag och emelieh hos amanda med amanda såklart :) Igår så vaknade vi vid 10 kanske och vid 12 gick jag och emelieh till emelieh och hämtade pengar och käkade sen åkte vi till farsta och shoppade. Bilder kmr senare på vad jag köpte ;) Sen åkte vi hem till henne igen och åt middag och sen mötte vi johanna och julia och var ute och drev med folk och skit. Idag vaknade vi 9 fast vi trodde klockan var 12 typ :S Vi gick till ringen och mötte johanna och jasmin och kollade twilight som var as bra! Hihi, men nu ska jag fixa och trixa lite. puss !


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0