Bara för att jag älskar dig emelieh.

Nu får ni bevis på att jag är snäll.
Ska skriva ett onödigt inlägg men det är bara för att hjälpa emelieh.
Msn laggar typ.

ENGELSKAN

Situated - Belägen
Opposite - Motsats, mitt emot
Equator - Ekvator
Damp climate - Fuktigt klimat
Desert - Öken
Propotion - Del
Link - Koppla ihop
Government - Regering
Divided - Delad, Indelad
Capital - Huvudstad
Contain - Innehålla
Way of life - Sätt att leva
Soil - Jord
Crops - Grödor
Shed - Tappa (tappa löv)
Average - ( det står inte vad det är ? :O)
The Great Barrier Reef - Stora barriärrevet
Coral reef - Korallrev

Wonder - Fundera, undra
Hazard - Fara, risk
Damage - Förstöra, skada
Preserve - Bevara, skydda
Capture - Fånga (byte)

Prey - Byte
Wild life - Vild liv ?
Pouch - Pungficka hos vissa djur
Native - Infödd, inföding
Ancestor - Förfader
Peaceful - Fridfull
Adapt - Anpassa sig
Harsh - Hård, sträng
Convict - Straffånge
Independence - Självständighet
Settlers - Nybyggare
Weat - Vete
Explore - Utforska

Kommentarer
Postat av: emelieh '

OMG JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MKT,

DU ÄR BÄST, HADE VARIT EN NÖRD UTAN DIG :) §

LOOOOOOOOVE U LK , NU ÄR JAG SKYYLDIG DIG EN TJÄNST !

2009-05-03 @ 21:43:06
URL: http://emeluie.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0