tråkig dag,

igår kväll somnade jag ganska tidigt, men innan de drack
jag en kopp te :)
men iaf, idag vare en tråkig dag. det ända som var kul var nog ..
näeh, jag kmr inte på ngt. jo. att träffa vänner men annars
PRUTTDAG! vi fick ta spruta men jag är inte rädd för sprutor
så. sen hade vikarie på tyskan. ngn gammal gubbe :S
sen no och matte -.- sen gick jag till T gymnasium och
tog bussen 13.58 hem. min lillebror är sjuk så han och
pappa var hemma. men nu ska jag göra no läxa. man
ska göra ett eget ljud typ :S
skriver mer ikväll §

te, det till vänster är godast. det är typ kardemumma och kanel i.
den andra (Dilmah) vet jag inte, men den är inte så god.


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0