Skam med STOOORT S

ja, melodifestivalen i sverige över.
och vem vann? ngn tant som sjunger opera i refrängen. jo verserna var ok.
men REFRÄNGEN!? asso det jag kan säga är SKAM SVENSKA FOLKET!
tkr ni hon var bra? kommentera gärna detta inlägg och berätta vrf hon
var bra och gärna dålig. jag är glad över att inte snälla snälla vann.
hade hon varit med i ryssland hade nog hon blivit utskrattad. ifs
fick hon internationella juryns röst men det är ju inte bara dom som bestämmer
vem som vinner i ryssland. det är europas folk.
nu ska jag gå ner till mamma och anders.
imorn drar jag på hockey och kmr väll hem på kvällen.
ssk -  smutsiga aik.

Kommentarer
Postat av: EMELIE ÄGER

AIK ÄR INTE SMUTSIGA, DOM ÄR RENA SOM MINA KALSONGER :)

OCH OPERASÅÅNGERSKAN ÄÄÄÄÄÄÄÄGER :) §

2009-03-14 @ 22:35:48
Postat av: Johanna

ja men emelie, då får du ta och förklara för mig vad som igentligen var bra med refrängen.

jag har inge emot verserna. § :)

2009-03-15 @ 10:48:15
URL: http://johanu.blogg.se/
Postat av: Anonym

hmm, dom sjunger typ OOOHOOOHOOHOOHOHOHOOHAAAHAAOOOYEEEEEEEE ! OOOJHOOOOHOHOHOHOOOOOMALAAAAAAAAAAAAADAAAAASTYEEEEEEEEEEJAHAAAAAAAAAAAOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABARDA ! :)

2009-03-15 @ 15:04:05

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0