krusboda och emelie<3

Hejjsan svejjsan
nu har jag käkat och amanda har gått hem. vi hade skit kul.  efter att vi hade käkat
gick vi till min fina granne, alltså rebecca e i min klass. där var också emma och anna.
 vi gick ut och snurra på några snurr saker. och körde typ kull på dom. den som först
vart kullad fick byta med ngn som inte körde och samma med den som ramlade ner.
och inte ville man ramla ner för det var en stor pöl under. haha jag ramlade ner två gånger
och  båda gångerna drog jag med mig ngn mer ner :) men imorn ska emelie nog sova
hos mig och vi ska dra till krusboda gårn ett tag. inte så länge för emelie gillar inte
fritidsgårdar. men nu ska jag dricka te och öhmm... kolla tv :)


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0