inga bilder :S

kom precis hem från stan. amandas pappa skjutsade mig till centurm där jag mötte pappa
och köpte en masscara. bild läraren typ petra var sjuk så vi hade ma läraren fredrik. fast han
i lärarrummet typ hela tiden så vi satt vid datorerna och larva oss. vi fick sluta typ en timme
innan och då väntade vi på emelie. sen gick vi till centrum för emelie skulle köpa bussremsa
och precis när vi kom utanför pressbyrån stod bussen där. sån tur vi har :D elr ja, emelie
ramlade i rulltrappan och fick typ värsta såret och höll på att ramla inne på h&m. amanda
köpte en addidas och lite sånt. nu ska jag äta lite :) inga bilder idag tyvärr :( mobilen borta,
pussåhej jag älskar just DIG §

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0