förlåt, förlåt, förlåt §

FÖRLÅT! för att jag inte skrev igår men jag orkade verkligen inte.
idag mötte jag amanda i skolan vid åtta och först hade vi matte. sen so och då jobbade vi i vårat häfte typ.
sen käkade vi. det var pizza men det åt jag igår så jag tog lasange. sen hade vi en lång rast fram till tio i tolv och då vart de typ bråk i skolan :S elr mellan william och felix. dom bråkar ofta men jag har aldrig sett ngn ta sönder glas :/
aja, nog om dom. efter skolan gick jag och amanda hem till mig. vi satte oss vid datan och snackade med rebecca och anden. sen stack vi hem till anden och amanda som är såååå blyg öppnar typ bara dörren och går in XD hahah, men sen sprutade han parfym på oss och då gick vi. sen gick vi till hans baksida och han tryckte ner mig i snön så jag tappade min mobil och han tog den och låste in sig. han kollade på mina bilder. FÖRLÅT AMANDA! hahah men det fanns bilder på mig också. och sen skickade han sms där det typ stog "hej älsk, vad gör du?<33" till cribbe, acke och typ forsting :S men sen fick jag tillbaka den. men då hade jag hunnit bli asa blöt och vi stack hem till mig. eftersom han bara bor typ en fotbollsplan ifrån mig så går det ganska snabbt att gå hem ;)
men nu har jag skrivit ganska mkt och det är dags för 2 bilder från idag och igår,
puss J


 

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0