färgat hår och ont i magen §

nu sitter jag och emelieh och kollar på american pie 2.
vi gick till tessie vid tjugo över sex och det tar typ 1 minut
för mig att gå till henne så. emelie proppade i mig massa chips :/
men jag orkar verkligen inte skriva
ngt nu. skriver imorn.
men bilder blir det :) §

rebecca t, emelieh o noora §



jag och emelieh innan festen. nya håret, det var typ svart :/



noora, amanda o moi §




emelieh. rebecca fotograf,




noora, hon har färgat typ som ja :D <3



JAG ÄLSKAR ER §

Kommentarer
Postat av: norea

ditt hår är skitsnyggt!

vi kan väl träffas snart?

2009-03-22 @ 10:31:42
URL: http://noreal.blogg.se/
Postat av: NOOOOOOOOORA

johanna , nu är jag jävligt förbannad , TA BORT FULA BILDERNA P MEJ !!!!!!!!!

2009-03-22 @ 18:51:30
Postat av: SOMMARUNGARNA!

Godmorgon sötis!

Sovit gott? Hoppas du har en superbra dag!

KRAMAR PÅ DIG!

2009-03-24 @ 08:12:13
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0