emelieh har gått :(

japp nu har emelieh gått och jag har jätte tråkigt, så jag gör en lista :)

fram med mobilen, gå in på telefonboken och håll in knappen och bara stanna på ett namn.


namn: Kasper
Är han/hon kul: nej
Har du kramat personen i fråga: usch nej :S
Minne av personen: -

namn: Amanda<3
Var träffades ni första gången: första dagen i sexan
Är personen viktig för dig: OTROLIGT VIKTIG! §
Sista bokstaven i personens namn: A

namn : Noora<3
Flicka eller Pojke: Fin flicka :)
Älskar du honom/henne: ja självklart §
Har du pratat med personen i telefon: vet inte :S

namn: Helge the prooo<3
hur länge har ni känt varandra: början av sexan.
Har du kysst honom/henne: neeeej
Kan du berätta hemligheter för personen: vet faktist inte :/

namn: Emma J<3
Är ni släkt: nope
Känner du honom/henne bra: nja, ganska ;)
Gillar du honom/henne: ofc! <3

namn: Acke<3
Har du sänt personen ett sms: ja, många
Är det en tjej: nja, man undrar ju asso :D nej.
Går personen i samma skola: aa, samma klass

namn: Fredrik Forsting
Är hon/han vacker?: nää
Känner du honom/henne bra: nej
Är han/hon upptagen: inte vad jag vet :S

namn: Norea<3
Hur gammal: 13
Bor: Stan nånstans
Hatar du personen: nej, kan man hata sin kusin? ;) <3

namn: Anton
Har du besökt personen: japp,
Är han/hon trevlig: förut var han väll de så.
Vad börjar hans/hennes namn med: A

namn: Jonte
Har du kramat honom/henne: nej
Har du sett personen full: nepp
Är personen äldre än du: aa, två år äldre.

namn: Cissi<3
Är personen vacker: skit fin §
Minne med personen: hmm .. jag vet faktist inte :$
Har du hans/hennes msn: JAAA *STOLT*


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0