bara emelie

Nu har jag precis käkat och emelie har gått. började som vanligt i skolan. 8.30. då hade
vi tråkig matte, vi fick väll typ gå tidigare för vi skulle åka skridskor efter. efter att vi hade åkte
skridskor skulle jag och amanda ta bussen hem men den hade redan gått så vi orkade
 inte vänta i 20 minuter. när vi sen kom till skolan käkade  vi pasta med köttfärsås och
sen hade vi so.  simon satt och kaste småsudd i bakhuvudet på  mig och när jag vände mig
om kastade han i mitt öga :/ men sen hade vi tråk engelska och efter det bild. då fick vi typ  måla
skyltar till lanas "engelska lärare" dotter för hennes klass skulle ha loppis. sen var
jag med emelie, amanda skulle till haninge.
eftersom vi slutade tre så var vi inte så jätte länge. bara 2 timmar. vi tog
några bilder och satt vid datan och dampade som vanligt och allt. imorn börjar jag 9.10
och då har jag no, tyska och svenska. sen har jag inga mer lektioner.
 nu ska jag kolla på tv och smsa :)
PUSSAR J


  

  

bild 1 ; johanna och emelie
bild 2 ; johanna och emelie, igen
bild 3 ; emelie §
bild 4 ; rebecca t tog bilder med min mobil coh en bild blev på hennes fötter


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0