de blev gårn ..

aa, vi gick te igår iaf, men det var skit kallt ute :S
när vi kom dit så var typ emma, rebecca e, anna, emelie h, ralle, hampus och cribbe där.
dom körde godispingis när vi kom.
lite senare när vi var i typ gympasalen så skulle cribbe typ kasta en boll på mitt bakhuvud men då vände jag mig om och fick den rätt i höger öga :/ det sved som in i helvete .. och det svider fortfarande :S OJUSTE! jag, amanda och vickan gick ner till typ källaren på gårn där alla emon är .. DOM VAR ASA LÄSKIGA, dom öppnade en coola burk i vickans ansikte och typ en SKIT sminkad kille följde efter oss, och jag gick sist så han gick asa nära mig :O han hade typ sminkat sig som dom i kiss :/ aja, jag höll typ på att pissa på mig .. sen gick jag och amanda hem och lite senare kom ralle, cribbe och hampus hit, dom ville sova här men jag hade ont i ögat så jag var typ fett sur just då. så vi ska väll sova hos ralle elr ngn nästa helg. sen somnade jag och amanda vid typ 1. och vaknade vid 10.50. vi har precis ätit frukost och amandas pappa kmr och hämtar henne om en halvtimme. sen skjutsar mamma mig hem te pappa och jag ska göra en kopp te och mysa ner mig i sängen. pallar nog inte vara med ngn idag.
nu ska vi kolla runt på pea,
pusshej


ojuste, förlåt för att jag var så sur igår, men skyll på cribbe!


hahah, emelie h o emma. buusungar :) §
HAHAH, och annas huvud nere i hörnet,
hittar ni henne? XD



haha, anna the proo §
måste du åka te fjällen? :(




emelie h, rebecca, ralle och emma <3




innan gårn, älskar dig amanda §




den bjuuder vi på ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda<3

love you bitch <33 :D

2009-03-28 @ 17:18:53

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0