Barkaby o Kista

shu,
nu har jag precis ätit tacos :)
annars idag vaknade jag 10 och stack ut och sprang en runda.
sen åkte vi till brakaby och kista. det var tråkigt i barkaby,
eftersom typ alla andra i familjen spelar golf förutom jag
så jag förstår inte hur man kan vara inne i en golf affär i typ 30min :/
i kista köpte jag en kofta och ett vitt linne. sen börja amanda smsa, vilket är
ovanligt :D tänker inte säga vad vi smsa om mene,
nu ska jag gå in och duscha.
hejjdå §

tröjan jag köpte, den är inte så stor som den ser ut att vara ;)


blev ingen bild på linnet :/

MEN EN LITEN DAGEN BLIR DET!

dagens bästa ; kunna gå i gympaskor
dagens sämsta ; hungern vid kl två
dagens älska ; amanda
dagens hat ; ......
dagens fråga ; hur kan man vara inne i en golfaffär i 30 min?

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0