Veckans planer !

Måndag : " Kunskapstävlingar " med klassen och typ åttorna. Sen till stan med emelieh (amanda?) och kolla på klänning och skor!

Tisdag : Städa skåpet och springa stafett, slutar runt 11-12 och då ska jag typ vara med amanda ?

Onsdag : SKOLAVSLUTNING ! Om ingen vill hitta på nått efter sticker jag med emelieh hem till henne och hennes familj och käkar tårta, sen ska jag möta moster susanne och sova hos dom.

Torsdag : Vaknar upp hos kusinen, fixar mig och fixar lite hemma hos dom. Tobbe (kusin) tar studenten och springer ut klockan 12 så då ska vi vara där, sen åker hen flak och då stricker vi hem till susanne igen och fixa allt och sen kommer hela släckten och så firar vi tobbe!

Fredag : Jag tror det blir cassandra då.

Lördag -:-

Söndag : GRÖNAN ! :D


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0