Veckan i kort

Gör som emelieh brukar göra.
SKriver lite kort vad som hände i förra veckan.

Måndag : Badade i alby med emelieh, amanda, emelie h, emma, rebecca e och anna, Skit kul!

Tisdag : Var med amanda en stund sen fixade jag min garderob.

Onsdag : Var med emelieh, emelie h, amanda, anna, emma och rebecca e hemma hos anden som var med niklas och kollade på när dom misslyckade att göra pannkakor :)

Torsdag : Amanda en stund sen käkade jag och sen stacka jag till crazy night och träffade typ as många!

Fredag : Shoppade en stund med emelieh i stan, på kvällen var jag ute med amanda i krusboda och cyklade runt. Hahah, eliiiiit ! :D

Lördag : Klippte gräsmattan, var caddie -.-

Söndag : Solade fram till klockan fyra då jag mötte linnea, emelieh och josefin och vi badade i alby och spelade kort och sånt.

Kommentarer
Postat av: becca t ?

va? jag var nt med ? §

2009-06-01 @ 19:44:54

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0