Skåne, here i come !

Japp, på tordag sticker jag till skåne. Vi ska bo hos mina kusiners typ farmor och farfar eller nått. Fast dom är ju inte hemma. Men som sagt så sticker jag på torsdag typ förmiddag eller eftermiddag. Är borta drygt en vecka men ni behöver inte oroa er. Jag har datan med mig och ska försöka uppdatera iallafall 2 gången i bilen. Sen minst 2-3 gånger om dagen. Vi ska väll typ spela golf, eller dom ska. Jag ska sola as mycket ! Bli brunis. Fast dom ska ju inte bara spela golf. Vi ska göra massa aktiviteter också. Kanske sticka till liseberg på vägen hem. Och mamma och anders pratar om att typ åka till tyskland. Jag vill åka till farmor i spanien med en kompis .. Aja, man får inte alltid som man vill ..



Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0