Ska snart till mamma

Godmorgon !

Vaknade för en timme sen och sen dess har jag kollat på våra bästa år. Jag ska väll snart fixa lunch istället för frukost eftersom filip måste ha mat och jag ska sticka hem till mamma. Hoppas det inte blir tungt att gå med en stor väska och en data väska. Äh,vem försöker jag lura det är klart det blir tungt ;) Aja, det får jag väll ta .. Hemma hos mamma ska jag packa och sen kanske hitta på nått med någon och sen måste jag ringa pappa och kolla om mobilen kommit så att vi kan hämta den påväg till landet eller om han kommer förbi med den men han brukar jobba så sent .. Men nu ska jag fixa mig. Jag kan ju inte gå runt i pappas tröja ? Eller ?

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0