Sängen nästa !

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv. Jag är uber trött efter att gått upp 9 och vart ute hela dagen. Imorn ska jag iallafall iväg med mimmi någonstans och ha picknick. Vet inte vart men jag bloggar nog imorn bitti. Och jag ska typ sova hos pappa till på torsdag :o Mamma hade tydligen sagt det till mig ? Öh, är det bara jag som är senil eller är det hon som börjar tro att hon säger saker som hon igentligen bara tänker ? Jag tror att jag är senil. MEN DET ÄR EMELIEH OCKSÅ. Vi är senila tillsammans :D Hihi men jag skriver imorn när fredrik vaknat så att jag inte väcker honom när jag sätter på datan. Vi delar ju rum. Men den 3 agusti flyttar vi ! :D GODNATT !


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0