Runt halva stockholm

Nu är jag hemma hos pappa igen. Förlåt för dålig uppdatering men vi har åkt runt halva stockholm.
Okej det har vi inte men det känns som det. Dagen började med att jag mötte emelieh och clara. Dom
skulle typ sola och sånt. Sen tog vi bussen hem till clara och käkade och typ sjöng. Eller dom sjöng. Vid
typ halv fyra ville clara åka till stan och köpa navel piercing smycke. Så vi stack till punk shop i t-centralen
och sen åkte vi till fornudds parken och typ snacka och lekte. Sen tillbaka till Trollbäckens centrum och
köpte glass och när vi skulle åka hem kom emelieh's pappa förbi i sin buss och skjutsade oss till clara
och sen skjutsade han mig och emelieh till centrum. När jag kom dit hade bussen precis gått så jag gick hem till trollbäcken. Nu ska vi iallafall käka ! Jag är inte så hungrig men ja,

bilder kommer imorn eftersom jag inte har min data här !

Kommentarer
Postat av: Anonym

OM DU LÄGGER UPP BILDER SÅ DÖDAR JAG DIG !

2009-06-22 @ 20:18:27

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0