Onödig vecka ?

Jag har precis ätit.
Muuuuuums :D
Haha, och jag snackade precis klart med mamma.
Jag var tvungen att logga in på hennes msn och kolla vecko brevet.


Hej!

Nu är det dags för sista skolvecka detta läsår! Den blir bara tre dagar
och det är följande som gäller:
Det stod unigifär såhär,

Måndag: Start kl.8.45 som vanligt. Denna dag har vi "Kunskapstävling"
för åk 6 och 8. Vi beräknar att avsluta dagen vid ca.kl.13.30-14.00.

Tisdag: Start kl.8.30 - Städdag, stafett och lunch ca.kl.10.40. Elever
slutar efter lunchen.
Det är bra att ha med sig en plastkasse
så att man kan ta hem eventuella böcker/skrivhäften/pennor/kläder m.m.
från sitt skåp - skåp måste städas och tömmas!

Onsdag: Skolavslutning
Vi samlas i klassrummet kl.9.10; avslutningen i
idrottshallen kl.9.30. Elever slutar ca. kl.10.30


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0