"King of Pop har lämnat oss"

Ja, så löd rubriken på aftonbladet.se. Som ni alla kanske hört har självaste Michael Jackson eller MJ som han också kallades, avlidit. Man kan läsa om det överallt. Själv satt jag och min brorsa och kollade på live cnn news klockan 01.00 - 02.00 för att få klart för oss om han verkligen är död eller inte. Han fick en hjärtattack och hamnade sen i koma, sen avled han. Tänk er, även vilken ålder man än ar i. Så kan man dö. Nästan det ända man måste göra är att leva hälsosamt och må bra. Jag tror däremot inte att han levde så hälsosamt. Michael's familj är rätt övertygade om att han han tagit flera överdoser med smärtstillande som kan ha påverkat hans död. Lite senare när jag läste kommentarer och sånt, så såg jag en sak. " Tänk om han fejkat sig död? " Ja, tänk om. Han kanske var trött på kändisskapet och fejkat sin egen död? Men lev i nu tiden och sörj med hans familj. RIP Michael Jackson always in our hearts.

Läs mer om dödsfallet här

Men du måste ju hålla med mig,  Han var sötare förut?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pedofil äckel

2009-06-28 @ 20:53:35

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0