Jag vet inte ..

Förlåt för att jag inte har skrivit så mycket idag men jag har varit med amanda typ hela dagen.
Vi köpte tuggummi och sen gick vi hem till mig. Haha på vägen snackade vi om killar.
Om att dom typ inte kan säga ja. Dom säger antingen jag vet inte eller nej.
Visst vi tjejer kan också säga så. Men ja. Haha amanda kommer du ihåg,
" jag vet inte om jag ahr hår på snoppen, ska vi kolla? " Haha, vi snackade
om en person dååå . Hihi sen gick vi hem till mig och kollade tv. Sen vart vi lite vilda.
Vi lekte med bratz ! HAHA! Sen skrek vi typ på varandra och drev med folk.
Hehe förlåt anton (; Haha när vi snackade med honom i telefon amanda X)
" JAG MÄSTE HA LÄPPGLANS, HEJDÅÅÅ ! "

bilder kommer sen (:


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0