Hemma, snart emelieh

Nu är jag hemma. Min mobil vart helt weird igår :s när jag tryckte på i fick jag k3d och allt :s
Så jag mötte pappa i cetnrum och han lånade mig en mobil tills jag får en ny. Pappa ska beställa en på tele2.se som jag vill ha. Men mobilen jag har nu är touch så den är rätt jobbig men den ha 5 megapixel kamera så det är bra. Men i alla fall om 10 minuter är emelieh i stockholm och då ska hon hem och sen kommer hos typ till mig eller nått sånt. Jag vet inte om vi ska köpa sims men jag får nog inga pengar eftersom jag får en ny mobil och guldkort. vilket blir 3-4 tusen så .. Men aja jag ska nog köpa sims under sommaren någon gång. Jag och amanda hade skit kul. Vi hade webb med anton, vincent och simon. Förlåt amanda för att jag vart så trött men jag hatar småbarnen utanför som väcker en klockan 9 på mogonen -.-

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0