Hemma hos pappa

Nu är jag hemma hos pappa.
Förlåt för att jag inte skrivit så mycket men blogg.se funkade inte igår.
Men idag var det en vanlig skoldag, efter skolan cyklade vi till krusboda
badet. När vi kom dit stod simon och typ bråkade med några femmor.
Jag säger bara det, palla vara dom .. ? En av tjejerna är rätt söt men liksom hon
frågade om jag hette johanna och allt :s Dom ska typ börja i dalskolan nästa år. *hoooost*
Aja, haha skit i det om kanske är jätte .. trevliga .. (?) Hehe simon slog en kille i magen ..
Var bara tvungen att skriva det. Haha det måste igentligen kännas bra att bara slå
någon som man är skit lack på i magen även fast man får skit för det!
Och tro mig, det var dom som var ute efter bråk.
Menmen, sen gjorde jag sällskap med rebecca och emelie h och fick reda på
endel hemlisar :) Haha eller sånt som hade hänt i deras förra klass och dom fick
reda på lite saker om mig och . Nu ska vi typ äta för jag är as hungrig!
Ojj, vilket långt inlägg det blev nu!

amanda och jag äger på att baka asso! ;) <3

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0