Fusk ?

Förlåt för att jag inte skrev så mycket i bilen men jag satte mig fram och kunde inte nå min dator. Jag har inte hunnit ta bild på bilen vi fick låna men den är typ taxigul, -.- , har tre säten fram, tre i mitten och tre längst bak så den är as stor :) Vi åt iallafall på någon pizza sak och nu har jag as ont i magen... Ojuste, angående rubriken? Ni vet min "månadens-blogg" tävling? Jo, asso en del har röstat från samma ip adress men skrivit två olika namn. Sorry, men det funkar inte. Jag kollade idag och kände igen en ip adress och det visade sig att 2 ip adresser dykt upp flera gånger. Jag tar alltså bort en slumpmässig röst från samma ip adress!

Bilder kommer imorn !

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0