Frågor och svar !

Japp, här kommer frågorna och svaren till min frågastund !

Postat av: Johanna A

här kmr två frågor :)
1, hur många inlägg har du skrivit i denhär bloggen?
2, hur kmr det sej att du börja blogga?
<3 :)

 
Svar :
532 inlägg tror jag att det var :)
det var emelieh som påverkade mig att börja, hon skrev och då ville jag också skriva :)


Postat av: ronja

hur gammal är du`
varför bärja du blogga?
varför är du så söt? :D


svar :
13 vårar.
det var emelieh som påverkade mig att börja, hon skrev och då ville jag också skriva :)

taack :) haha men det kan jag faktist inte svara på.

Postat av: mirela

Hejsan!

Jag har precis kört igång med " dagens fråga " på min blogg, skulle varit kul om du deltog i dagens fråga idag, frågan lyder såhär;


om du fick resa bort någon stans, varsomheeeelst i världen, vart skulle du då resa? och varför? vem skulle du ta med, varför? =)


hade varit kul om du svarade =) motivera gärna ditt svar!


 svar : bra fråga, jag skulle nog åka till new york, en fantastisk stad ;) haha kolla frihetsgudinnan och shoppa :)
jag skulle nog ta med mig min närmaste vän som jag nästan aldrig bråkar med :)

Postat av:

skulle du vilja vara som paow och dessi ?


svar : på vilket sätt ? att dom är kända bloggare eller vara som deras personlighet.
om du menar som kända bloggare är svaret självklart ! men asso jag skulle inte vilja ha samma personlighet för jag är jag och dom är dom.

Postat av:

ÄLSKAR DU EMELIEH ? :)


svar : ofc, du är en i familjen lk :) <3
Postat av: noora

varför börja du blogga? ,
vad heter din bästavän ?
vad är din favvofärg?


svar : det var emelieh som påverkade mig att börja, hon skrev och då ville jag också skriva :)
bästavän är nog johanna, jag har kännt henne sen jag var liten och älskar henne <3 men jag har ju flera bästavänner.
hmm .. jag tror jag säger rosa eller vit :)

Postat av: Elin

är du ihop med nån?
har du haft nån annan blogg förut?
hur kom du på namnet johnu?
och vad gillar du mest i skolan?

svar : nej, inte just nu men skulle gärna vilja bli ihop med någon ;)
ja, jag hade en som hette larssonz tror ja,
hihi om jag ska vara ärlig så kom inte jag på det. utan kasper så vi får tacka honom för det ! TACK KASPER !
att få träffa kompisarna :)

Japp, det var dom! Har ni fler frågor kan ni bara kommentera då och då så svarar jag !


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0