Brownie?

Yes! Jag har blivit brunare! Och brunare kommer jag bli! Yeeeha! :D Haha, vi ska snart kolla på fotboll och sen ska vi iväg och handla och sen grilla. Imorn vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Om dom spelar golf följer jag nog med och går caddie. Man blir brun om man spelar golf och ett extra är att man får bra motion :) Men nu äre fotboll time! Pussar från johanna §

Jag bestämde mig för att leka fotograf när jag kom hem för 1 timme sen. Men jag fick bara in en bild på datan, testar senare om jag får in resten!


utanför oss


Kommentarer
Postat av: emma

Är du också i skåne? :D Vart ?

2009-06-26 @ 22:38:07
URL: http://klassensclown.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0