BB

Haha jag tänker inte berätta vad BB står för men ena B:t står för Brasilien. Kan ge er en liten ledtråd. Brasilien vann ju matchen mot USA? HELT FEL! USA skulle vinna. Jag har nästan ingenting mot brasilien men ja... Och sen säger kommentatorn " Brasilien är dom största mästarna " Man ba Whaaat? Nejnejnej, jag älskar brasilien som land. Vill åka dit men ja... Jag har mina åsikter om "nysvenskar" haha eller vad man ska kalla folk från olika länder. Vad vill dom att vi ska kalla dom? En sak som jag stör mig lite på. Det här är inte hos alla såkallade "nysvenskar" men hos endel som jag träffat. Om dom kallar oss svennar? Så tar vi ju inte direkt åt oss så mycket? Men däremot om vi efter att dom kallat oss svennar så kallar vi dom blattar. Då ska dom ha "fight" och allt? Jag älskar många i olika hudfärger eller vad man ska kalla det. Men ibland kan första intrycket av någon som håller på så vara konstigt, eller helt enkelt fel. Haha...

ps. BB står inte för något riktigt dumt!

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0