3 videor !

Haha, var det 3 videor till och med ?! Haha, trodde bara det var 2 :)
J : JAHA.. Du spelar in!
M : Hahah, Ja?
J :Här är vi.. Vet inte vart det är, men fint var det iallafall X)


Hahaha, nu har jag iallafall suttit på balkongen med pappa i en timme och diskuterat plan som störtar och sånt ;) Haha, kanske intelåter så kul med det var as intressant ! :) Ska nog snart lägga mig i sängen och kolla tv, scruubs :) Hihi mitt favorit program nästan. Det är as kul ! Aja, godnatt jags kriver när jag vaknar imorn. Fredrik sover inte hemma så jag kan sätta på datan när jag vaknar. Godnatt alla söta läsare !


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hahahah, Bäst :D

2009-06-26 @ 00:26:34

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0