värme slag :o

Jag kom nyss hem och allting började snurra när jag kommit upp för trappen :s Usch men nu
har jag bytt kläder och druckit mycket vatten. Amanda's pappa kom iallafall och hämtade mig klockan två
och då åkte vi och hem till henne och åt en korv och sen stack vi ut. Vi tänkte gå hem till mig men då kom
jag på att jag inte hade några nycklar. Så vi gick upp på klotterberget och snacka massa skit ;)

Pappa ringde vid fem och fårgade om jag hade nyckel hem eftersom dom var i stan. Och så dum som
jag är har jag inte med mig nyckeln så jag fick gå till fårdala stallet och hämta nyckel hos snälla mia
och filip (lillbror) som skulle åka till grossman och typ bo där medans dom var borta.
Jag har kommit fram till att jag ska sno mias (bonus mamma) hund charlie. Han är så gullig. Men nu är jag iallafall hemma. Måste fixa nått att äta...


pappa och fredrik är på bio så det här får bli mitt kvälls mys ;)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0