TIPS ?

Jag behöver ett tips, vad ska man göra när man har ont i nacken ?
Min nacke värker verkligen ..
Imorn har jag bestämt att inte sitta vid datorn så mkt,
bara när jag ska blogga. Ska försöka packa klart så att jag
hinner vara med kompisar.
På lördag ska vi iallafall till petterboda. Så vi slipper slänga skräp på måndag.
Nu är det dags att hämta alla mina aco produkter och tvätta ansiktet.
Aco är nått jag rekomenderar ! As bra sminkborttagning som både tar bort smink,
och hjälper mot fet hy ! Andra produkter är också bra :)


Kommentarer
Postat av: Mor din

Kolla den här artikeln som finns i Aftonbladet idag:

http://www.expressen.se/halsa/1.1655205/solarium-lika-canceframkallande-som-arsenik



Puss

2009-07-30 @ 09:17:58
Postat av: hanna

haha har sånt medel som man tar bort sminket med <3

2009-07-31 @ 22:41:49
URL: http://socialaste.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0