Super trött -.-

AAAH, JAG ÄR AS TRÖTT! :@ Jag vill inte vara trött... Asso kolla, jag somnade halv två och vaknade tio så jag borde ju inte vara trött? Nått fel med mig asso... Någon som kan något tips på hur man blir pigg ?

Jag har inte skrivit så mycket idag även fast jag inte gjort något särskillt... Jag gick ju ut och solade ett tag sen åt jag frukost :$ Eller det var en macka och en frukt så räknas det? Whatever, sen kom mamma hem och då satte jag på harry potter som jag hittade i fredrik's rum igår. Haha, den är faktist ganska bra. Geek :) Nu är mamma och handlar, eller nu ljuger jag hon kom faktist precis hem. Undra vad det blir för mat. Haha, jag går ner och frågar ;)


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0