Mina kusiner

Dom jag har mest kontakt med på pappas sida är ju miriam och norea som är 1 år äldre än mig, Eller 6 månader om man ska vara exakt ;) När man är med dom är det liksom som att avra med sina kompisar :) Man har alltid kul. Måste verkligen umgås mer med dom! Ragga killar och sånt u know ;) Nästa år är jag 14 och dom 15, då måste vi ju få åka till spanien ensamma och hjälpa farmor? Vi vet ju att hon villl ha hjälp och jag hjälper gärna till? Handla, ja precis allt liksom. Aja, pappa är så tråkig så han säger att vi inte får åka ensamma. Men asso vad ska igentligen hända? Jag vet att det finns folk som ja, våldtar och sånt. Men om vi åker dit är vi ju bara på hotellet och hjälper farmor och handlar på konsum i närheten. Följer med farfar och storhandlar och sånt? Haha nu vart det värsta långa texten om det här men... Aja, det är inte direkt detsamma om pappa och dom följer med. Om dom ska med ska vi ha en egen lägenhet och inte ha någon som bestämmer över oss?


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0