Jag har blivit brun :)

Nu ser jag mig själv äntligen som brun! Ni kan nog få bilder på det sen för min brorsa har min usb sladd. Dagen började iallafall med att jag vaknade av att det var jättevarmt i mitt sovrum. Så jag drog av mig täcket och låg och dreglade på kudden i en halv timme och sen gick jag upp och duscha och käkade frukost. Det vart en liten brödbit. Trodde det inte fanns något annat... Sen gick vi ner till stranden och låg på bryggan. Haha det var en tant som låg framför oss hon ba till alla som svor " SLUTA SVÄRA, tänk på min hund! Snart kommer hon också börja säga fan!! " Men nu sitter jag iallafall här och dricker cola. Det är aaas varmt -.- Inte direkt skönt men... Nu är det film time! Vet inte vad för film men någon bra blir det allt! :)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0