Hemma igen!

Nu är vi hemma igen. Vi åkte till hötorget och hämtade fredrik's biljetter och sen köpte jag en väska på åhlens. Ni kan få bild på den sen för det är så mörk så man ser inte när jag tar kort på den eversom den är black ;) Men sen gick vi iallafall till FRiDAY'S i kunsträdgården och åt. Jag tog en pasta. Sen gick vi vidare till hotell hilton och tog en cola och sen åkte vi hem. Emelieh ville att jag skulle ringa så jag snackade med henne ett tag sen gick jag in och bytte kläder. Och jag har inte kallat någon hora? Imorn ska jag iallafall till doktorn och kolla min knöl... Jag vill liksom kanske börja på fotboll men sålänge som den finns där så går det inte. Jag hinner springa 200 meter sen börjar det göra ont. Hoppas att han kan göra nått åt den. Men nu ska jag kolla på how i met your fucking mother ;) Pusspusspuss!


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0