Förlåt för dålig uppdatering men jag har typ vart ute hela dagen!

Jag är inte alls trött av någon anledning :o Haha men vi ska snart sova eftersom vi ska upp tidigt imorn. Eller asså vi ska åka hem ;) Idag vaknade jag iallafall typ 9 och då fixade jag mig och sen åt jag frulle bulle. Sen satt vi och spela kort och gick runt typ överallt och kollade vad som fanns. Haha vi träffade iallafall några snygga ikväll. Fast fredrik och micke gick typ efter oss och sa till alla att vi rökte och skit -.- Nu gick miriam och norea (kusiner) ner till sin stuga så jag ska väll också sova snart. Jag kanske ska kolla på en film? Hmm... Aja, när jag kommer hem blir det normal uppdatering!
Pöss och godnatt på er sötnosar!

sitter vid pappas dator så det blir tyvärr inga bilder :(

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0