50 jäkla myggbett! :(

Just nu sitter jag och typ kliar över hela min kropp. Jag har fått jätte mycket myggbett sen landet.
Mest på benen. Igår sa pappa att vi kanske sticer till spanien i 3 veckor nästa sommar.
Fast i början av sommaren för annars går det inte att vara där så länge...
Hoppas verkligen att det blir så. Jag måste ju liksom inte sola hela dagarna.
Jag kan hjälpa farmor med alla lägenheter! Men om vi ska det ska kusinerna också dit!
Haha, jag har precis ätit mat. Japp, jag har ätit mat ensam.
Men pappa håller fortfarande på att måla, storebror är hos en komis och lillebror har redan ätit. Så jag fixade maten själv. Eller pappa hjälpe lite. Nu kollar jag på the F word. Min mobil la av coh jag orkar inte sätta på den. Haha så lat är jag ;)


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0