på landet

Idag vare skola som vanligt, men de var nog ingen vanlig dag ändå.
Alla hade nnog en dampdag :) förutom emelie :S amanda hade
iaf sin dampdag idag, hon hoppade på oss när vi var hemma
hos mig :S weirdo? :/ menmen, vid halv fem kom mamma och
hämtade mig för att vi skulle åka till landet. Först lämnade vi fredrik
hemma hos pappa sen josefine hemma hos sig i danderyd.
Men nu sitter jag iaf på landet och har precis gjort färdigt
ett pussel som mormor hade börjat på.
pusshej

undrar om emelie dödar mig nu...


haha pusslet jag hjälpte mormor med ;)

Kommentarer
Postat av: EMELIE ÄR SUUUR !

OOOOOOOOMGGGGGGGGGGGGG !

JAG SKA DÖÖÖDA DEJ ! >:)

2009-01-25 @ 15:32:17
Postat av: Johanna

du skulle bara våga..

2009-01-28 @ 20:02:56
URL: http://johanu.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0