mulad, mulad och mera mulad -.-

shuu, idag snöade de när jag gick till skolan. Vi hade
iaf no första lektionen och vi tittade på 3 filmer om ögat varav
en av dom handlade om att dom typ dissikerade ett häst öga :S
men efter skolan gick jag, amanda, anna och emma till ica
backen och mula folk :) (folk som vi kände såklart) och såklart var jag
också mulad -.- "rubriken"  acke höll i mig och typ oskar, wille, ludde
och simon mula :/  5 MOOT 1! aja imorn ska jag iaf på bio med
emelie och se wild child.har redan bokat biljetter så vi får se
om emelie blir glad för dom platserna jag valde.Hon kanske sover
hos mig men jag vet inte riktigt. skriver mer imron.
pusshej

smyg bild, vänster - ludde, mitten - emelie, framför emelie - jens och filip.

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0