flummar tills vi dör<3

shuw, idag vakande jag 12 för jag var uppe rätt sent och tittade på hockeyn.
dommaren SÖÖÖÖG!!!!!!!!! aja, de är min åsikt men jag tror många känner så ..
men vid två så mötte jag mimmi och johanna och vi stanna hemma hos mimmi ett
tag och sen tagga i hem till pappa och flumma som in i *******<3
men nu sitter vi här och mimmi gick och hämta vatten till mig och johanna och jag och johanna
sitter och skriver varsinn blogg. aja, snart börjar skolan vilket jag inte direkt längtar till.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Du är dom, inte giffta mei D: Men jag ska gifta mej med Elsa/Grisofyear/Älsponi den 25 Januari, så HA D:

2009-01-07 @ 15:18:16
Postat av: Johanu @

:O jag är bara sååå avundsjuk! :/

2009-01-07 @ 20:27:11
URL: http://johanu.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Jag vet att du är det ! :D

2009-01-09 @ 16:03:12

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0