Dag i centrum

Idag vaknade jag av att pappa kom in och sa hejdå för han skulle till jobbet.
Jag gick upp och tittade på några avsnitt av desperate housewives sen gick
jag in och duscha och gjorde mmig i ordning och sen tagga jag till bussen och
mötte emelie vid synsam. Och sen mötte vi Kasper, Victor och Felix vid time och vi gick till
donken. Lite senare när vi "blivit av" med killarna gick jag och emelie runt i affärer
och jag köpte en necessär, borste och en masscara. Haha jag köpte en dricka och tappade tuggummit i
den :S Vid typ 16.10 elr vad klockan var så tog jag bussen hem och käkade.
Vid 1 inatt är de hockey som jag ska se på så jag ska lägga mig i sängen och sova innan dess.

XOXO Larsson

Emelie skrev sitt pea namn i snön ;)

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0