vi är sjuka :)

shuu alla läsare<3 idag slutade jag vid halv tre och då gick jag och emelie hem till mig.
när vi skulle logga in på emelies pea såg vi att hon blivit avstängd. av en jäkla femma!
menmen, sen käkade vi havregryn med mjölk och satt vid datan. emelie är typ kär
i min lillebror tror ja, haha nu kmr hon slå mig :S
men sen gjorde satte vi oss inne på toaletten och emelie satte sig i mitt knä och gjorde
sittups XD "rubrik"
men imorn ska jag nog vara med emelie
och amanda. vi brukar vara på onsdagar. då rider inte amanda. och på torsdag ska
vi bowla med beta laget och sen ska jag och amanda och kanske emelie stanna kvar i
stan efter.
men jag skriver mer imorn tror ja, för vi går nog hem till pappa efter skolan.
pusshej

haha jag ramlade när jag skulle hoppa ner på isen så de blev inte så lyckat,

Kommentarer
Postat av: emelie låter inte glad :) <3

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHH !

KOMMER DÖDA DEJ , JAG ÄR INTE KÄR I DIN LILLEBROR !

HAN SLÅR MEJ FIIFAN MED JÄVLA STOLAR OCH SKJUTER PÅ MEJ MED EN PISSTIOOOOOL !

2009-02-10 @ 20:45:25
URL: http://emeluie.blogg.se/

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0