tråkigt.

hejsan, idag var det en normal dag förutom att vi hade dubbel so.
eftersom dom som har musik på tisdagar när alla andra får gå hem
så får vi gå hem när alla andra har bild och drama idag. men jag och
amanda väntade på emelie i typ 1 timme och när det var fem
minuter kvar på hennes lektion kom hon ut och sa att hon inte
mådde bra och skulle gå hem efter hennes lektion -.- så då gick
jag hem till mig och jag tror amanda gick till sin mormor som
skjutsar henne till stallet. så nu har jag jätte tråkigt.
 haha hittade en lista så medans jag nu skriver kan jag skriva den,


OM DIG:
Du heter? johanna larsson
Du är född? 25 april
Du bor?  sköööna tyresö

Du gillar? vänner :)
Du älskar? familj o vänner =)
Du hatar? falska svikare


 

SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? mobil ofc
Myskväll eller festkväll? vet inte riktigt, båda tror ja,
Tjejkompisar eller killkompisar? både och.
Krulligt eller platt hår? platt . (o tjockt)
Mörk- eller ljushårig på motsatta könet? spelar nog ingen roll
Kramar eller pussar? båda.
Blåa, gröna eller bruna ögon? blå elr gröna. (det är inge fel på bruna heller)
Öl,cider eller vodka? REN VODKA! haha cider.
Långt eller kort hår? långt.

FRAMTID:
Hur många barn? 2 st.
Namn? svårt...
Gifta dig? japps
Arbeta? mhm, inom sjukvård tror ja.
Bo vart? vet inte...


DEN SENASTE VECKAN:
Kramat någon? japps
Gråtit? aa :$
Saknat någon? aa, alla tjejor från njuppe :/
Tyckt synd om någon? nej det tror jag inte,
Druckit alkohol? nope
Träffat någon ny grabb? näääj

FAVORIT:
Låt? ojj, många ;)
Person(er)? ALLA!
Dag? fredag elr lördag :)
Kläder? tights
Musik genre? typ allt :S
Mat? hot :)
Radio Kanal: 105.1

DIN DATOR:
 Hur många ikoner har du på skrivbordet? ikoner?
Hur många är online på din msn? 17
Vart står din dator? på skrivbordet.
Har du Bilddagboken? nope
Har du Facebook?  japp, johanna larsson@
Har du Playahead? aa, johanu@
Hur många bilder? vet inte riktigt, hur kollar man det :$

DIN MOBIL:
Va står det i ditt senaste sms? haha puss ! tur för dig!
Ditt fjärde skickade sms? haha, vi mobbar felix! nej men väntar på att emelie ska sluta dd?<3 :)
Vad står det på ditt sista sms i inkorgen, och vem är det från? haha jävla pinne,  från tobbe
Ringsignal? release me - agnes XD
Sms signal? typ *knack knack* XP
Har du några sparade meddelande? nops
Vem är överst i din kontaktlista? acke.

råkade radera ngn fråga från DEN SENASTE VECKAN
men kom inte ihåg vad de var så jag sket i det.


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0