slappdag,

Hejsan underbara blogg. igår åkte jag till mammas jobb vid halv fyra och kom dit vid halv fem.
efter mamma hade "jobbat" klart så gick vi till sture gallerian och köpte presentkort på MQ
till kusinen som fyllde 13år igår. Men vid tio vart jag jätte trött! vet inte varför men jag
bara la mig på golvet :/ vi skjutsade storebror till hans kompis och sen åkte vi hem. haha
jag somnade på direkten. men idag ska jag bara SLAPPA! eftersom storebror ska till
sälen tidigt imorgon bitti med sin kompis och hans mamma så sover han hos dom
och jag och mamma är ensamma hemma. det blir det nog morötter, gurka och dipp till
melodifestivalen. jag vill se när emd inte går till andra chansen elr final!
jag HATAR emd! dom är så... ÖÖÖÖH! haha, skriver mer ikväll.
hejdå




Kommentarer
Postat av: noora

JOHANNAAAAAA !!! ta bort bilden på mejj !! den är as ful .......

2009-02-22 @ 20:02:43
URL: http://nuuras.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah bilden igen...

2009-02-25 @ 11:42:29

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0