inget emot finnar men.. :/

hejsan alla läsare, har precis kommit hem från globen. sverige vann mot finland med 4-0,
första, andra och 1 minut på tredje perioden var okej men sen vare ngra över oss som typ hällde
öl i mitt och mammas hår. men de kom nog mest  på mig :/ när jag och
mamma skulle handla en dricka så stog de en finne där och han stank!
RENT SPRIT ASSO! usch! asso jag har inget emot en del finnar "rubriken", jag känner två finska
familjer, men ändå. typ alla finnar stank :S men men, imorn ska jag nog vara med amanda
och emelie tror ja.
nu ska jag titta på vänner,
pusshej




Kommentarer
Postat av: Julia

söt bild :')

2009-02-08 @ 22:23:50
URL: http://juliau.devote.se

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0