home sweet home,

tjosan, kom precis hem från en låång dag i stan. först bowla vi med några från beta-laget,
jag spelade med becca t, amanda, noora och alexandra. jag kom trea och söög som vanligt :/
men vid 11 slutade vi och jag och amanda åkte till mammas jobb på stureplan och hämta
rikskuponger, mamma fjanta sig som vanligt. men sen åt jag en lilla menyn på mcdonalds
och amanda käka ngn mc'chicken meny elr vad de nu heter. amanda hitta ett par skit snygga
jeans men hon hade bara typ 500kr så vi gick till hennes pappa och hämta pengar.
sen gick vi till h&m "se bilder under för att se vad jag köpte ;)". amanda köpte sina jeans på salt
och sen var jag tvungen att åka hem. och nu har jag typ precis kommit hem och ska ta ngt att
äta tror ja. imorn ska jag nog bara softa hemma :) skriver då,
pusshej

   
   

bild 1: necessär
bild 2: ögonfransböjare
bild 3: spegel
bild 4: amanda i gallerian

Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0