GRATTIS LILLEBROR

tjosan. igår mådde jag inte så bra, hade feber och valde att stanna hemma idag.
vaknade vid åtta med värsta migränen och tog en ipren. jag låg till klockan nio och bara
stirrade upp i taket. kunde inte somna om så jag åt like frukost och sen la jag mig i soffan
och tittade på disney chanel :) sen satte jag på en film nämnligen pang i bygget.
hahaha dom filmerna är sjuuukt bra ;) men sen hade jag inget att göra så jag låg och rullade
tummarna och smsade. noora ville att jag skulle ringa så jag ringde och fick prata med typ
halva klassen. eller halva klassen kanske de inte var men jag pratade med fyra-fem stycken.
vid fyra ringde pappa och frågade om jag skulle med till maria (lillebrors mamma) eller inte
för min lillebror fyllde år idag. pappa ville nog att jag skulle stanna hemma men jag ville
träffa lillebror eftersom jag inte hanna säga grattis i morse. men jag följde med och köpte
star wars lego till honom i centrum. käkade tacos hos mia och stannade där till halv nio
då pappa skjutsade mig hem och jag tog tempen och har bara 37,5 nu så jag går till skolan
imorn. nu vart de ett väldigt långt inlägg även fast de inte hänt så mkt idag.
aja, nu ska jag nog lägga mig i sängen och titta på tv.
GRATTIS LILLEBROR PÅ 10:ÅRS DAGEN =)


Kommentarer

Kommentera här !

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress, den visas bara för mig:

Hemsida:

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0